Så lenge man har klar informasjon om hva det gjelder og hvorfor det gikk galt så er det absolutt ikke noe problem. At saksbehandling tar litt lenger tid i tider som nå må man nesten forstå bare er slik. Har hatt et par uhell i forbindelse med reise, men aldri blitt møtt med mistro eller dårlig saksbehandling.
Har du en tilsvarende erfaring med Fremtind Forsikring?
Gjør som Stein B. M og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fremtind Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Virkilig fornøyd med dere og har vørt kund hos dere i 18 år.
Fikk en grundig forklaring, gjorde som vi ble enige om. Skaffet det som se skulle ha for og behandle saken. Dette var midt i korona pandemien. Så all honnør til sagsbehandlera.
Veldig kjapt behandling. Alt i alt tatt 10 dager. Anbefaler
Jeg er kunde hos dere, og min erfaring med fremtind har jeg opplevd to ganger. Og begge ganger har de vært der når jeg trengte dem. Anbefaling er å ha forsikring hos fremtind.