Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
La inn skademelding på nett veldig rask behandling
Meldte skade på bil, fikk sms etter kort tid (samme dag) at forsikringen dekker skaden, samt informasjon om verksted og leiebil. Veldig raskt, veldig effektivt - den absolutt beste prosessen for min del. Anbefales!
Meget fornøyd med hele saksgangen.Fra kontakt med Fremtind til oppgjør
Enkel nettside for levering av skademelding. Rask respons og rask utbetaling.
Når du finner hvilken forsikring som skal brukes, går alt veldig greit. de er effektive og har gode systemer for kommunikasjon. Oppgjør blir gjort meget hurtig. Men det kan være litt uklart på forhånd hva som dekkes i de forskjellige forsikringer.
Rask tilbakemelding løpende oppdatering. Forsikring er jo noe en «må» ha og da er det bra at ting går sømløst når uhellet er ute.
Det var hurtig reaksjon fra selskapet.Vi følte oss godt ivaretatt.Når vi en sjelden gang trengte hjelp fra forsikringen. I dette tilfellet skadet vi 2 biler. Vi tok bilder av begge skadene og skrev opp bilnummer. Dette var på en parkeringsplass. I den ene bilen satt det en person bak rattet,som så handlevognen traff hennes bil,og trillet videre til neste bil og gjorde skade. Hun som satt i bilen var fortvilet,fikk vårt telefonnummer og ble opplyst at bilde av skaden var tatt. Vi hadde telefonkontakt med begge skadebilene,dette for å fortelle at vi hadde meldt i fra til vårt selskap.De hadde også vårt nummer. Vi hørte ikke mere fra de. Da hadde vårt selskap gjort jobben sin.