Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Egentlig er jeg fly forbanna over hele behandlingen av min sak. En sak som har tatt alt for lang tid. Når du ringer er aldri saksbehandler til stede
Da jeg fikk fysisk kontakt med saksbehandler ordnet alt seg med en gang. Takk.
Tok lang tid å få utbetaling og måtte purre selv. Syntes ikke dette gikk smidig.
Jeg søkte om hjelp fra reiseforsikringen for første gang og fikk ikke hjelp. Jeg tenker å bytte til et annet selskap.
Lett å kontakte, følger opp sakene, utbetaling av skadebeløp kommer rask uten å purre opp!
Løser saken kjapt. Måtte til veterinær med hunden. Ble en del utgifter. Fremtind ordna opp umiddelbart. Null stress! Lett å finne info på nett. Fikk epost om at alt var betalt og i skjønneste orden. Rett og slett som et Welhaven-dikt: nydelig, tydelig og prydelig.
Veldig enkelt å sende inn skade rapport, rask behandlingstid, og utmerket løsning. Eneste negative var muligens min feil om at eg ikkje spesifiserte godt nok hvilket produkt som var ødelagt og fikk derfor erstatning som var laaangt under hva det kostet å erstatte det skadede produktet.