Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg syns egenandelene er svært høye. Det er bra servise og hyggelige folk hos dere men det en får i erstatning står ikke alltid i stil med hva det koster og kjøpe tilsvarende.
Fremtind er kun opptatt av å selge, ikke bistå kunden ved behov. Måtte selv ta opp saken med Statens Vegvesen (skade på dekk etter hull i veien).
Effektivt og høflig. Ingen unødvendig prat. Kurante spørsmål.
Rask behandling og oppgjør. Skademelding lett å forstå og rask svar
Ingen ting og utsette - raskt oppgjør i tråd mot fremsatt krav.
Rask og effektiv saksbehandling. Alt ble ordnet uten at jeg brukte mye tid på det
Veldig godt fornøyd. Raskt og hurtig saksgang. God informasjon.