Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice. Sakbehandlere fremstår som ufalglærte og umotiverte. Ingen virket sikre i sakbehandling eller ansvarsfordelingen i denne. Fikk ofte beskjeden "vi tar kontakt", uten at noen faktisk gjøre det. Det var alltid jeg som kunde som måtte ringe inn og sørge for at saken hadde fremdrift.
Vesentlig dårligere kundebehandling enn da Dnb hadde reiseforsikringen selv. For upersonlig og dessuten dårligere betingelser: 70 dager i stedet for 90. Rask behandling av selve saken samt utbetaling.
Meget bra saksbehandling. God informasjon. Enkelt skadeskjema å meget hurtig oppgjør 😊
Jeg fikk god å rask behandling av saken. Jeg er veldig fornøyd.
Fantastisk rask og effektiv behandling av skadeoppgjør
Har fått hjelp med en gang når behovet for å bruke forsikringen har vært der 👌
Fint å kunne velge å snakke med en person framfor en nettside.