Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask respons. Var ikke klar over at jeg kunne velge snekker selv? Veldig bra saksbehandling av Fremtid, men litt uryddig av snekkeren
Rask avgjørelse etter skade og ingen problemer med oppgjøret. Meget godt fornøyd.
God kundebehandling gjennom mange år. Digitalisering gjør det mindre personlig
Pass på at dere betaler for oppholdet på forhånd og hvis dere leier en bolig skriv en kontrakt før avreise med begge parters underskrift hvis ikke får dere ikke dekket tap av feriedager ved sykdom. Dekker da kun sykehus, transport og medisiner.
Den første saksbehandleren vi kom i kontakt med, fant ikke våre innbetalinger på flyreise og hotelloppholdet, det gjorde imidlertid vår andre saksbehandler. Av den grunn tok det for lang tid å få legehjelp.
Veldig fornøyd med alt. Fikk veldig fort svar på saken.
Lang ventetid for å nå kundebehandler. Sur å lite behjelpelig saksbehandler. Kun kort svar i posten im sak er avslått. Hvorfor betale for noe som ikke dekker deg når uhellet først er ute tenker jeg.