Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I de tilfellende det har vært behov for å kontakte forsikringsselskapet, har det vært en god opplevelse. Sakene har blitt behandlet raskt og tilfredsstillende. Ved personlig kontakt med saksbehandler, har disse vært imøtekommende og vennlige. Men også enkelt og greit å melde inn en sak digital , oversiktlig og lett forståelig skjema for utfylling.
Mine saker har blitt raskt behandlet, service og oppfølgingen har vært utmerket
Fremtind Forsikring brukte under 1 døgn på å konkludere i selve ansvarsforholdet. Jeg hadde heldigvis opptak fra dash kamera som dokumenterte hendelsen. Selv med det utgangspunkt vil jeg si selskapet håndterte dette helt utrolig kjapt og effektivt. Forøvrig gikk det knapt 2 uker fra skadedagen og til jeg hadde bilen tilbake ferdig reparert for betydelig karosseriskade etter viltpåkjørselen. Jeg synes dermed at alt gikk som på skinner i oppfølgingen.
God kontakt med saksbehandler. Samle forskjellige oppdrag på samme dag om mulig. Fornøyd med gjennomføringen i sin helhet. Hyggelige håndverkere og saksbehandler.
Jeg har hatt god erfaring i forbindelse med skadeoppgjøret
Fantastisk saksbehandling og kort ventetid. Greit oppgjør
Ved innmelding av skadesak tok Fremtind forsikring kontakt umiddelbart og ordnet opp på en servicevennlig måte. Kunne ikke vært bedre for meg som kunde. Veldig godt fornøyd.