Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Eg har aldri brukt innboforsikringa mi før, men rask og god service frå Fremtind gjorde det enkelt for meg når eg plutseleg trong hjelp. Super forsikring!
Meget fornøyd med god service og tilbakemelding! Mvh Torbjørn D.
Saksbehandlingen hos Fremtid gikk effektivt og greit. Vi er fornøyde med Fremtind
For det første hadde det vært mer passende med Spareban1/DnB Forsikring som navn selv om det er lengre. Takstmann er årsak til at oppgjøret tok tid. Takstmann var profesjonell, men brukte lang tid på takstrapport. Meget fra oppfølging fra selskapets representant
Rask og effektiv synes jeg , og raskt oppgjør, noe som er viktig for de fleste tror jeg . Dyktige takstmenn kommer ganske fort på banen, og kommer med forslag til løsning på det aktuelle problem ...jeg er fornøyd til nå :))
Betaler på tusenvis av kroner i året men ingen hjelp å få når man har uhell, får aldri kontakt med saksbehandler etter avgjørelse av en sak.
Det tok lang, lang tid før selskapet sendte takstmann.