Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er enkelt å melde skade. Lett å forstå hva som er dekket av forsikringen. Rask og enkel behandling i skadesaker. Når alle kvitteringer og dokumentasjon er lastet opp, går oppgjøret av seg selv. Veldig bra.
Tok 1mnd å få et svar pga "sommerferie". Kan jeg betale ikke mellom mai og september fordi jeg har ferie? Anbefales ikke, sier opp.
Har hatt 2 saker med Fremtind, hvor en ga rask utbetaling og en ingen utbetaling. I den ene saken tok det lang tid før avklaring, men godt fortalt hvorfor jeg ikke fikk erstatning.
God respons og fornøyd med erstatning for det som ble ødelagt 👍😄
Årets premie på bilforsikringen har økt med 13,5 prosent.
Har hatt bare gode erfaringer med forsikringsselskapet.
Ringer rådvill for å få hjelp. Men blir bare blankt avvist. Hva er poenget med toppforsikring når man blir behandlet så dårlig. Enorm lang ventetid på telefon er det også, så her må du sette av dagen om du skal komme gjennom. Mail besvares ikke.