Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt bare gode erfaringer med forsikringsselskapet.
Ringer rådvill for å få hjelp. Men blir bare blankt avvist. Hva er poenget med toppforsikring når man blir behandlet så dårlig. Enorm lang ventetid på telefon er det også, så her må du sette av dagen om du skal komme gjennom. Mail besvares ikke.
Behandlingstid er kort, veldig bra med nett besvarelsen av saken.
God tilbakemelding på prosedyre for service på en PC som hadde fått skade.
Veldig fornøyd! saken ble behandlet raskt og effektivt!
Meldte inn sak etter korona, som tok over 5 måneder å behandle. Svært svak kommunikasjon underveis, og henvendelser ble ikke besvart. Eneste positive at saken til slutt ble ferdig og penger utbetalt. Noe annet ville selvfølgelig vært totalt uakseptabelt.
Hyggelig samtale . Jeg ble møtt med en hyggelig dame👍