Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ikke dekket en 5 år gammel dyr vaskemaskin. Som nærmest plutselig eksploderte med et smell og det luktet brent over hele huset.. Ingen dekning. Enda jeg er topp forsikret. En skam...
Hyggelige saksbehandlere som tok kontakt om hvilke rettigheter jeg som kunde har og rask behandling av saken.
Personen jeg snakka med ang. skaden på bilen min, forklarte på en klar og grei måte hva som ville skje. Hun forklarte at jeg hadde rabatt på bonusen min, hva dette ville ha å si for den og at hun anbefalte å ta skaden på forsikringa i stedet for å betale alt selv. Jeg er meget fornøyd med kundebehandleren og selskapet.
Har fått rask behandling. Veldig greit og melde skade og fått god hjelp.
Super fornornøyd med alt, det er så lettvint å ikke tusen vise av dikkedarr for å komme igjennom eller i prosessen generelt😊 det enkleste er ofte det bæste 😍
Ser ikke helheten i en forespørsel, virker veldig arrogant.
Rask behandling, tydelig beskjed på hva de trengte for å behandle saken min. Raskt oppgjør.