Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Personen jeg snakka med ang. skaden på bilen min, forklarte på en klar og grei måte hva som ville skje. Hun forklarte at jeg hadde rabatt på bonusen min, hva dette ville ha å si for den og at hun anbefalte å ta skaden på forsikringa i stedet for å betale alt selv. Jeg er meget fornøyd med kundebehandleren og selskapet.
Har fått rask behandling. Veldig greit og melde skade og fått god hjelp.
Super fornornøyd med alt, det er så lettvint å ikke tusen vise av dikkedarr for å komme igjennom eller i prosessen generelt😊 det enkleste er ofte det bæste 😍
Ser ikke helheten i en forespørsel, virker veldig arrogant.
Rask behandling, tydelig beskjed på hva de trengte for å behandle saken min. Raskt oppgjør.
Dårlig ordlegging. Man tror man er forsikret men vilkårene kan misforståes.
Veldig rask og automatisert behandling av saken, men enkelte forklaringer/eksempler i skjemaene man fyller ut kan definitivt bli bedre. Siden man må logge inn for å få registrert et krav skikkelig, så kan det også være en ide å få bedre innkorporert hva som blir dekket av hver forsikring.