Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Udugelig! Har hatt en sak her i 1 år. Har ikke fått snakket med saksbehandler en eneste gang. Når jeg ringer kommer de med et generelt svar og sier at de skal spørre saksbehandler om å ta kontakt. Saksbehandler har aldri tatt kontakt med oss, og dette gjelder vannskade. Helt utrolig, dette selskapet burde blitt saksøkt sønder og sammen og begjært konkurs så fort som mulig.
Høyere priser og dårligere dekning enn før de slo seg sammen med DnB
Svært godt fornøyd! Fantastisk oppfølging hele veien.
I praksis opererer Fremtind forsikring som to forsikringsselskap knytta til DNB og Sparebank1. Fusjonen har dermed ikke betydd synlige besparelser for oss som kunder. Verken innboforsikring eller reiseforsikring dekker skader på person eller sykkel ved trafikkulykker, og selskapet har ingen sykkelforsikring utover at de kan tilpasse bilforsikringsløsninga si til ei rådyr sykkelforsikring. Ved trafikkulykker har de dessuten ingen rutine for å melde skader til et felles trafikkulykkesregister.
Elendig oppfølging av sak etter vannskade. Måtte masse selv omm å få tilsendt en takstmann. Kan også bli lurt av pris på forsikringer.
Basert på én hendelse, bilskade knyttet til viltpåkjørsel, enkelt og greit forsikringsoppgjør.
Reiseforsikringen dekker verken skade på mobil, nettbrett, eller PC/Data. Disse er vist unnlat i vilkårene. Det blir å bytte forsikringsselskap.