Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt for lang behandlingstid etter takst. 6 til 7 uker. Ny person hvær gang man ringte.
Fort og greit oppgjør. Hyggelige mennesker som ga tips og råd.
Svært positiv med en sak ifm mobil. Måten jeg ble hørt opplevdes helt topp. Motsatt oppfatning i 2019 med en vannlekkasje da jeg opplevde det motsatte
Veldig enkelt å melde inn skade, fikk svar iløpet av en time og penger på konto morgenen etter 😊👏
Det informeres om hvor langt saken er kommet, og når saken er ferdig behandlet. Det tok veldig kort tid fra saken var ferdig behandlet til utbet. var gjort.
Hyggelig å få hjelp i tilfelle ulykker! Jeg tror ingenting trenger å bli endret. Mvh. Alex.
Enkelt å melde skade, tar et par minutter, enkle spørsmål ikke innviklet. Meget raskt saksgang - pengene for skaden som ble meldt var inne på kontoen etter 3-4 timer. Jeg har pr i dag ikke noen formening om hva som kan forbedres. Mine er erfaringer er så langt meget bra.