Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når jeg har hatt behov for hjelp fra forsikringsselskapet, har jeg raskt fått hjelp fra takstmann, oppgjør har også foregått raskt og smertefritt. Jeg har sett, både blant familie og venner, hvor vanskelig det kan være å få hjelp fra deres forsikringsselskap, da frister det ikke å bytte selskap.
Raske opplegg på nettet, men avslag kommer enda raskere!!! Det virker som at selskapet har gjort alt for at de opptrer raskt, men kunden føler seg lurt.
Skriv ned svarene du får på telefon i forsikringssak (reiseforsikring) for det er ikke sikkert at Fremtind står ved sitt ord når saken skal behandles. Den digitale løsningen for å melde sak er mangelfullt og ta derfor heller kontakt med saksbehandler for å melde inn saken. Det er kort saksbehandlingstid og saksbehandler er flinke til å ta kontakt for et smidig og riktig forsikringsoppgjør.
Normalt, rask og god saksbehandling, samt raskt oppgjør. Enkel saksbehandling.
Har ikke noe negativt å si om Fremtind. Har ikke hatt behov for hjelp/bistand. Sjekker kun priser hvert år pga eget privat regnskap. Så når jeg skriver "vurderer bytte" er det kun for å sjekke forskjeller, samtidig STYR unna Storebrand, har jobbet med banktjenester, årsregnskap, revisjon i årevis og kun 1 gang trengt hjelp (holdt for narr i dagesvis etter at nyinnkjøpt volvo xc70 ble utsatt for skader utenfor Royal Garden ) De ventet til all jobb var gjort med bilder, anmeldelse, vitner og takst før de kom med beskjed om at delkasko ikke dekket dette. Eneste jeg følte og tenker om Storebrand er avsky og svindel. All dokumentasjon samt vitner. Men jobber og gjort det i lang tid oppimot de.
Kjempefornøyd med forsikringen i fremtiden.anbefales.
Sendte saken på nett og fikk svar etter 2 dager. Pengene kom på konto dagen etter det igjen. Raskt og effektivt uten ytterligere spørsmål.