Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Intet å bemerke negativt. Oppgjøret gikk smertefritt.
se brev der det er omtalt og mail meget dårlig behandling av skade som vi er ufrivillig påført fra kunde som søker regress mot oss
Jeg har altid hatt god erfaring med selskapet ,og det håper jeg kan forsette.Mvh.E.Egeland.
Når man er uheldig og utsatt for skader er det aller viktigste å ha et godt forsikringsselskap som både er profesjonelle og dyktige, men også kundevennlige, forståelsesfulle og positive. Fremtind anbefales på alle måter.
Hus og bil, reise og innbo går sin gang. Skulle ynskje bedre og oftare personkontakt m saksbehandlar og meg. Det kjennes litt tungvint. Ved meldte skade i juni 20 tok det tre månader før kontakt
Enkelt å forholde seg til.Hurtig svar,og flere valg på hvordan saken kan løse seg.
Dette er første gangen jeg benytter meg av Fremtind Forsikring. Dette gikk greit, muligens noe stort fratrekk grunnet alder på mobil. Men er fornøyd.