Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selskapet løste min sak på en ryddig og effektiv måte.
Jeg ble møtt av en saksbehandler som også forstod hvorfor kunden hadde forsikring.
Rask og effektiv kundebehandling, veldig bra saksbehandlere
I en liten reiseforsikringssak ble jeg og min kone indrekte mistenkeliggjort for å forsøke å lure dem. (Ble frastjålet mobil i Portugal, Fremtind hevdet at vi hadde mistet/forlagt telefonen, og nærmest insinuerte at det var ønske om ny telefon som var bakgrunnen). Så en sak nå der min bil ble påkjørt, lite å diskutere om ansvar og derfor ikke vanskelig for dem å behandle saken raskt og greit for oss
Fremtind er generellt et bra selskap, enkel og rask innmelding av skader. Det burde bli egenandelsfritt å benytte seg av veihjelp da man har kasko forsikring. Egenandel på glassruter burde vært lavere, ned mot maks 1000 kr for delkasko og 500 kr for kasko.
Var bra denne gang,så håper det fortsetter.Gjekk raskt å få svar på forespørselen,når eg traff rett person.
Kan annbefale alle mine venner. Rask behandling. Kontakt med saksbehandler, +++++