Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fremtind er generellt et bra selskap, enkel og rask innmelding av skader. Det burde bli egenandelsfritt å benytte seg av veihjelp da man har kasko forsikring. Egenandel på glassruter burde vært lavere, ned mot maks 1000 kr for delkasko og 500 kr for kasko.
Var bra denne gang,så håper det fortsetter.Gjekk raskt å få svar på forespørselen,når eg traff rett person.
Kan annbefale alle mine venner. Rask behandling. Kontakt med saksbehandler, +++++
Skuffet over at forsikringen ikke dekker skaden på kloakkpumpen saken gjelder.
Rask saksbehandling ryddig og oversiktlig oppgjør med oversikt over beregning av verdi og fratrekk alder i forbindelse med oppgjør
Hurtig tilbakemelding og grei saksbehandling. Imidlertid har jeg i ett tilfelle hatt liten forståelse for saksbehandlers forklaring og oppfølging.
Jeg er svært fornøyd med forsikringsselskapet. Både rådgivningen og dekningen. Jeg har LOFavør bilforsikring - for en god forsikring når skaden er ute.