Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skaden ble oppdaget under service på bilen, og jeg tok kontakt dere samme dag. Saksbehandler tok i mot meg på en meget profesjonell måte, og var meget hyggelig og ordnet opp der og da, kan ikke gjøres på en bedre måte. Jeg jobber i servicenæring selv, og måtte her en kundebehandler som kunne jobben sin, slike medarbeidere vokser ikke på trær. :-)) Konklusjon: Mine anbefalinger gis til kunder, venner og bekjente på det sterkeste.
Det gikk veldig fort fra jeg sendte skade raporten til jeg fikk svar/oppgjør.
Raskt oppgjør, med man må velge mellom kontantoppgjør eller gavekort. Man trekkes kr 3000 i egenandel, men trekkes ytterligere 9% dersom man velger kontantutbetaling, framfor gavekort. Står at Elkjøp har gratis hjemkjøring, noe selskap og andre aktører hadde lite kunnskap om. Elkjøp har ingen avtale, så du må betale selv for frakt og sende regning for utbetaling fra selskapet etterpå. Noe tungvint ordning.
Hadde et besøk til lege i utlandet i mars. Mine utgifter i den forbindelse kom fort inn på konto. Rask saksgang synes jeg er viktig av et forsikringsselskap.
Altid hjelpsom, så derfor har jeg hatt dette selskapet i mange år 👍
Takker for kjempeflott og kjapp behandling av saken min! Veldig fornøyd!
Behandlingstid ved en skade er raskt avsluttet og oppgjort. Eventuell utbetaling er raskt på konto. Dere kan være stolt av at Dere har personer som kan ta selvstendige avgjørelse.