Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig på kundebehandling Dårlig på.pppgjør Dårlig på kontakt med forsikringstaker.. Alt kan bli bedre.. Anbefales ikke
Det gikk veldig fort, ryddig og effektiv behandling av min sak :-)
Kjempefint og profesjonelt servis. Jeg ble kontaktet med en gang etter saken var meldt. Det tok ganske kort tid for å avslutte saken. Bra jobba.
Bare positive opplevelser med Fremtind, og konkurranse dyktige priser.
Enkelt og greit, lett å kontakte for spørsmål og endringer
God service og hyggelige saksbehandlere fortsetter dere slik så vil dere få mange kunder.Rask oppgjør når uhellet er ute.
Ringe om en sak ,angående reise og fikk hjelp og hadde dekning for det jeg spurte om og ble fortalt at oppgjøret ville være overført innen 2dager, og gledeligdet var inn etter et døgn, topp☺️👍