Fyren jeg pratet med ga meg feil opplysninger han ringte meg opp senere for å rette på det han hadde sagt, men når jeg så spurte om noe mer, ble han stille før han svarte feil igjen... Måtte sende mobilen til Oslo for at de skulle kontrollere skaden. Andre (som bruker andre forsikringsselskap) jeg har pratet med trengte bare å ta bilde og sende inn... Jeg mener det er helt greit å vise frem telefonen, men at jeg måtte sende den inn til Oslo betyr at jeg må gå uten telefon i flere uker, noe som ikke er så gunstig. De burde være mer løsningsorienterte, det er flere lisensierte Apple forhandlere her, så hvorfor de ikke kunne kontrollere skaden her skjønner jeg ikke. De skulle også sende en Mail med opplysninger, men mailen har jeg enda ikke sett noe til...
Har du en tilsvarende erfaring med Fremtind Forsikring?
Gjør som And og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fremtind Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Alt bra med forsikringsselskapet. Leiebil var bra.
Knust indu.topp Oppgjøret kom på konto med det samme.
Har vært kunde i mange år. Har bare positivt å si om behandlingen jeg har opplevd i disse årene.
Uklar varighet av kontrakt og link til sparebank1-eid inkasso-selskap Modhi var en provoserende kombinasjon som er skapt for å lure folk.