Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bedriften svarer ikke på klager. Telefonnummeret sender deg til banken du har forsikringene i som ikke kan hjelpe til og du får derfor aldri tak i Fremtind.
Dette gjelder påkjørsel av vilt, og jeg er svært fornøyd hvordan Fremtind Forsikring behandlet denne saken. Raskt og effektivt.
Istede får å hjelpe kundene så jobber dem mot deg så dem ikke skal ha noe ansvar, og at kunden må fikse det selv. Bortkasta penger å ha Fremtind Forsikring også får du ikke hjelp når du trenger dem.
Jeg er svært fornøyd med mine forsikringer både på pris og service. Vet alle tilfeller har jeg fått rask og god oppfølging.
Hele prosedyre tok kun noen minutter og krever ikke noe kunnskap hos den som melder skade.
Forstår godt problemet, og løser det på beste måte.
Flinke når en først fikk kontakt . Noe forvirrende med å sendes rundt og tilbake igjen. Fant feks ingen rubrikk for feilfylling.