Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som jeg nevnt over,- folk som behandlet saken min var veldig flink og forklarte på en enkelt måtte kunde rettigheter og hva vi har krav.
Gikk på nett og beskrev saken på en søndag. Ferdigbehandlet på minutter. Oppgitt hvor jeg skulle levere til reprasjon etter vedlagt liste. Svært kjapt og effektivt
Rask og enkel behandling av saken på telefon. Jeg trodde det måtte utfylling av skjemaer til, men opplevde en tillitsfull kundebehandler som gjorde opp saken der og da.
De sakene vi har brukt forsikringen til, har det gått helt uten problemer. Både reparasjoner og utbetalinger.
Umiddelbar hjelp, hyggelige saksbehandlere, god oppfølging underveis i saken. 10 av 10.
Proff instilling. Dette er min oppfatning av Fremtinds policy.
God info når jeg ringte kundeservice. Meget fornøyd med behandling av saken raskt og effektivt.