Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
takker for meget rask saksbehandling, på dagen faktisk.
Hyggelig telefonsamtale med god veiledning, og enkel måte og melde skade på elektronisk.
Lett å melde skaden på nettsiden, rask service ! Synes det er dumt at egenandelen på mobilskader stiger til 2000kr fra 1.1.22
Har vært mitt selskap de siste 15 årene. Har blitt en del dyrere, men det gjelder vel alle.
Da jeg ikke fant informasjonen om min forsikring dekket min skade. Startet jeg bare registrering av skaden. Og vipps der dukket det opp. Og det gikk fort og enkelt for seg. Samt at behandlingstiden var meget bra. Innen minutter fikk jeg vite innleverings sted. Og dagen etter bekreftet de at kravet mitt hadde blitt godkjent.
Lite kompetanse, av behandlerfolk. Avslaget er kun basert på gjetninger. Behandling tatt veldig lang tid i 4 måneder. Urettferdig avslutning.
Forsikringen er. Bra men der ein sender produktet tar kanskje en lett løsning.