Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da jeg ikke fant informasjonen om min forsikring dekket min skade. Startet jeg bare registrering av skaden. Og vipps der dukket det opp. Og det gikk fort og enkelt for seg. Samt at behandlingstiden var meget bra. Innen minutter fikk jeg vite innleverings sted. Og dagen etter bekreftet de at kravet mitt hadde blitt godkjent.
Lite kompetanse, av behandlerfolk. Avslaget er kun basert på gjetninger. Behandling tatt veldig lang tid i 4 måneder. Urettferdig avslutning.
Forsikringen er. Bra men der ein sender produktet tar kanskje en lett løsning.
God service. Lett å kommunisere med. Enkelt og rask skadebehandling.Anbefales!
Når utendørs jacuzzi ikke blir dekket av forsikring, pga at det går som innbo skurer det for meg !!
Rask og sømløs vurdering av min skadesak. Det samme har jeg også opplevd ved tidligere saker. Det gir den tryggheten jeg ønsker av mitt forsikringsselskap.
Alt i alt så foregår jo det meste digitalt nå for tiden. Men det jeg hadde av kontakt med saksbehandler i telefon var preget av profesjonelt god serviceinnstilling og imøtekommenhet