Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi måtte på sykehuset med vår hund akutt på kveldstid. Var først i kontakt med FirstVit. Alt gikk som smurt. Opplevde et raskt og greit skadeoppgjør. Er veldig fornøyd.
ingen i dette selskapet som tar ansvar når man har en skadet. tar lang saksbehandlingstid og de står ikke på for kundene.
Jeg har hatt en god opplevelse av fremtindforsikring .veldig fort behandlings tid.
Har bare gode erfaringer med selskapet. Ordner opp raskt når uhellet er ute.
Veldig fornøyd med måten de behandlet saken min. Raskt og effektivt.
Allerede fra første kontakt får du en behandling som tar bort stresset og gir deg trygghet for at dette skal ordne seg.
Skadde på hus, elendig skadde oppgjør. Prøver å lure kundene sine med å betale ut et lite beløp kjapt. Trodde eg betalte for å få hjelp når uhellet var ute, men der tok eg feil.