Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt håpløst å ikke bli trodd på av din egen forsikring når det er tydelig at bilen har blitt skadet og ødelagt av andre. Også klarer dem å slette takseringen på toppen av det hele.
Jeg er person nr 2 i familien som har bl. annet reise forsikring hos Fremtind. Derav kan jeg ikke registrere skadesak med egen bankid. Når etter 20 minutters ventetid kommer jeg fram til en person "live" da registrer han saken min. Jeg laster opp vedlegg som jeg er blitt bedt om. Nå gikk det 3 uker, har fått skadenummer men skjer ikke noe. Kan ikke snakke med noen i telefon, får automat sms med email adresse dit jeg kan sende kompletterende handlinger. Estimat om når de håndtere saken min går ikke å få. Ser her at noen fikk penger på reiseforsikring ila 24 timer. Hvordan prioriteres saker?
Meldte inn saken 28 mars fikk svar i dag etter nesten et halvt år. Moren min inviterte m familien på hotellovernatting i Oslo, ca 5000 kr for alle. Når vi nå endelig fikk svar får hun kun tilbake for seg selv. Hvis det ikke hadde tatt så lang tid kunne jo vi meldt inn saken til vårt forsikringsselskap, men nå er jo det i seneste laget.
Har "alt" av forsikringer i Fremtind inkl. reise- og avbestillingsforsikring og er dessuten forsikret der med det samme via LO Favør. Men noen erstatning for avbestilling av tur i mars til Planica får jeg ikke, selv om 2 venner av meg på samme tur og med samme forsikringsselskap fikk dekket dette allerede i april. Dette lover ikke godt for mine forsikringer i selskapet... Så om ikke service og velvilje blir bedre må jeg bytte. Hadde derimot aldri noe vondt å si om forløperen Sparebank 1 Forsikring.
Når vi tok kontakt så ble vi hjulpet på beste måte 🙂tusen takk for at det ble en rask løsning.
God servise,hyggeleg telefonsamtale med trivelig kundebehandler.
Bruker ekstremt lang tid Ser ikke nøye igjennom vedleggene som sendes, slik at jeg må forklare hvordan en kvittering ser du ser ut.