Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
godt ivaretatt.Jeg har ingen erfaring på forhånd med forsikringsaker, så min erfaring er minimal. Men denne saksbehandleren følte jeg meg trygg på, og fikk den hjelpen jeg trengte og hadde behov for.
Har fått hjelp til det jeg har trengt så langt, men de er veldig vanskelige å få taki.. ikke så stor fan av telefon valgene og svareren..
Det gikk raskt å få hjelp når uhellet først var ute.
Jeg har alltid fått raskt oppgjør. Jeg har også alltid fått dekket den skaden som veterinæren har behandlet hunden for.
En reise for to personer med hvert sitt forsikringselskap sendte likelydende krav til 1.gjensidige og 2. Fremtind. !. Gjensidige betalte etter kort tid, 2. Fremtindbrukte over 3 måneder på å avslå. Den siste saken blir fortsatt krevet.
Vi er misfornøyd med ingen erstattning på en gjenstand vi hadde med på ferie og regnet med at den ville bli erstattet. Er vel ikke verdt med forsikring da den ikke gjelder.
Jeg fikk rask og effektiv behandling av min sak. Jeg fikk også beskjed igjennom e-post hvor lang tid saksbehandling, noe som også ble overholdt. Jeg er veldig fornøyd hvordan jeg ble behandlet på av Fremtid i min sak.