Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En reise for to personer med hvert sitt forsikringselskap sendte likelydende krav til 1.gjensidige og 2. Fremtind. !. Gjensidige betalte etter kort tid, 2. Fremtindbrukte over 3 måneder på å avslå. Den siste saken blir fortsatt krevet.
Vi er misfornøyd med ingen erstattning på en gjenstand vi hadde med på ferie og regnet med at den ville bli erstattet. Er vel ikke verdt med forsikring da den ikke gjelder.
Jeg fikk rask og effektiv behandling av min sak. Jeg fikk også beskjed igjennom e-post hvor lang tid saksbehandling, noe som også ble overholdt. Jeg er veldig fornøyd hvordan jeg ble behandlet på av Fremtid i min sak.
Fremtind dekker de områdene innen forsikring som vi har behov for på en fleksibel og prismessig god måte. Trenger kanskje fortsatt litt tid til å samkjøre databasene fra Sparebank 1 og DNB.
Tok ein rask og god beslutning til slutt 😁 fornøyd med oppgjøret.
Har hatt bare positive opplevelser med Fremtind forsikring. Snarlige tilbakemeldinger og hurtig oppgjør. Hyggelige telefonsamtaler og veldig omtenksom i kritiske situasjoner. Anbefales 😉👍👍
Etter en reiseforsikkringssak har Fremtind brukt hele 4 mnd på å gjøre første handling i saken. Skal man ha noe utrettet må man ringe inn, sitte i en forferdelig lang telefonkø, før man får fremgang i saken. Etter å ha dekket 1 av 7 krav presterer de å lukke saken helt uten videre. Oppføgingen her er slett, og det fremstår som om de ikke ønsker å hjelpe. Fremtind får også forsikkring til å virke som at det er fantastisk bra når den skal tegnes, men når du trenger hjelp har de ingenting å stille opp med. Kommer til å flytte mine forsikkringer til et annet selskap