Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og effektiv behandling av saken. Ryddig skjema for innfylling av produkter og materialer som ble borte.
Jeg synes alt var bra. Fra start til slutt. Enkelt og greit. Ikke noe problem.
Alltid vært lett å melde skade,og kjapp utbetaling.
Er veldig fornøyd . Men syntes det kan være vanskelig å nå frem på telefon .
jeg hadde en knust mobil og det tok 3 minutter for å få behandlet saken , alt gjennom et digitalt skjema ! etter 4 dager hadde jeg mobilen tilbake like fin som ny , hilsen fornøyd kunde.
Meget dårlig behandling. Ringte flere granger ingen oppfølging av agentent, som var på befaring. Vurderer å bytte selskap.
Lett å komme i kontakt med, gode webløsninger, flinke til å svare og serviceinnstilt. Imponert hvor fort, bra og godt løst det ble etter et trafikkuhell jeg hadde. Storfornøyd med både verksted og forsikringsselskap.