Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er veldig fornøyd . Men syntes det kan være vanskelig å nå frem på telefon .
jeg hadde en knust mobil og det tok 3 minutter for å få behandlet saken , alt gjennom et digitalt skjema ! etter 4 dager hadde jeg mobilen tilbake like fin som ny , hilsen fornøyd kunde.
Meget dårlig behandling. Ringte flere granger ingen oppfølging av agentent, som var på befaring. Vurderer å bytte selskap.
Lett å komme i kontakt med, gode webløsninger, flinke til å svare og serviceinnstilt. Imponert hvor fort, bra og godt løst det ble etter et trafikkuhell jeg hadde. Storfornøyd med både verksted og forsikringsselskap.
Raskt og effektivt oppgjør! God og effektiv kommunikasjon med valgt verksted
Les igjennom hva dine forsikringer dekker, så går eventuelle skadeoppgjør smertefritt. ( om du har dekning for det som kreves erstattet da :) ) Hjelpsomme med å finne ut hva du trenger for å være best mulig dekket er de også, men du må kontakte dem selv, for ikke sikkert Fremtind forsikring bare tenker på deg vettu ..
Rask og god respons av saksbehandler. Kom fort igang med behandling. God oppfølging, og følelse av å bli ivaretatt på en god måte.