Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er meget fornøyd og har gode erfaringer med Fremtimd forsikring.
Hyggelige kundeveileder som ordner det meste med forsikringene mine,når jeg ringer og spør om ting .
Etter å komme borti ei lite hyggelig dame på sentralbordet, ordnet resten seg. Så nå er alle meget fornøyd.
Gjore alt på nettet ,det gikk heldig lett.Det var lett og finne fram.
Sympatiske og handlekraftige medarbeidere. Rask løsning på mitt problem!
Hadde en helt uforskyldt skade på min parkerte bil. Annen part har påtatt seg ansvaret og har samme forsikiringsselskap så det burde være en enkel sak. Meldte skaden og fikk tatt takst samme dag. Likevel har ikke forsikringen tatt kontakt eller gjort noe forsøk på å ordne opp. Jeg ringte selv til de etter 2 uker uten å ha hørt noe. Fikk snakke med en uhøflig saksbehandler som avbrøt meg konstant. Har nå sendt en mail, vil ikke ringe igjen og bytter forsikring dersom jeg ikke hører noe snart. Jeg byttet til Framtind ifjor fordi jeg hørte at de var det beste selskapet, må si jeg er svært skuffet over "toppforsikringen" min og den totalt manglende hjelp jeg har fått. Jeg vet det er ferieavvikling og sikkert travelt, så håper fremdeles at de ringer og retter opp inntrykket jeg har fått.
Raskt og enkelt skadeoppgjør, på tross av for meg noe "trøblete" nettskjemaer.