Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har blitt mottatt på en god måte, og har fått all den hjelp jeg trengte for å få løst saken.
God service og rask behandlingstid på den saken jeg meldte inn
Tok 5 mnd å få svar. Har fått tilbake fra andre forsikringer etter en uke, maks 1 mnd . Jeg hadde betalt hele reisen, også for reiseledsager, men fikk bare tilbake halvparten(bare for meg selv) Umulig å komme gjennom på telefon. Bør bli bedre på tidsfrister.
Vi har stolt på at vi hadde en reiseforsikring, som dekket oss. Veldig skuffet, men vi bytte ti et selskap som faktisk informerer og sikrer kundene sine
Tok litt lang tid, på grunn av epedemien, men god oppfølging!
Ikke til å stole på, sier en ting gjør noe annet..
Synes deres vurdering av gjenskaffelse til vesentlig samme stand ikke samsvarer med virkeligheten. I tillegg måtte jeg Google meg frem til hvordan klage på eller gå frem hvis jeg ikke er enig eller vil klage på oppgjøret. Oppleves som useriøse.