Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig saksbehandler som forklarte hva som skulle skje etter skaden trinn for trinn. Bilen var ikke kjørbar etter skaden og ble fraktet til verksted hvor leiebil sto og ventet. Fornøyd med skadeoppgjøret. Negativt: Telefonkø.
Dårlige rutiner på tilbakemelding. Holder IKKE det som loves.
Rask og effektiv behandling når skaden først var ute. Enkel og lettfattelig løsning på nett forenklet saksbehandlingen.
Hittil meget fornøyd men har som sagt bare en avbrutt reise grunnet corona saken.
Skadesaker løst på under en time. Suveren service.
Ved kontakt med saksbehandler ang min skade på bilen, fikk jeg en fort avgjørelse. Blei forklart hva jeg skulle foreta meg videre ang skaden.
Fra vi sendte inn saken til den var ferdig behandlet, gikk det bare noen dager.