Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er LO organisert, her er vi forsikret med innboforsikring. Vårt foto utstyr prøvde å leke u båt, men ble reddet. Ikke mer å gjøre, men vi fikk noe igjen på innbo forsikring.
Jeg fikk min bil tilbake utforvente kortere tid. Det var ikke noe problem å melde saken, de tok imot meg godt via tlf beskjed. og veiledet meg fint via tlf samtale og sms, email.
Som medlem i en organisasjon så har vi innboforsikring hos Fremtind Forsikring. Uheldig som jeg er, så har det vært vannlekkasje på hybelen, imens jeg var på juleferie i 2 uker. Skaden var såpass stor at gulvet og taket måtte byttes ut, og huseieren krever erstatning på flere titusener kroner for skader jeg ikke har påført. Forsikringen har nå brukt nesten 2 mnd på saken, og konklusjonen er at de ikke vil dekke dette. Under innboforsikringen har vi ansvarsforsikring, men med unntak av skader på ting som er lånt eller leid. Føler meg absolutt lurt og sviktet, og som student nytter det seg ikke med sånne forsikringsselskapet. Håper ingen studenter eller foreldre velger Fremtind Forsikring til barnet sitt når de skal flytte ut for første gang. Sitter kun med dårlige opplevelser.
Eg møtte en som forstod mitt problem, så eg fekk den hjelp eg trenkte.
Meget fornøyd med service og tjeneste dere har levert.
Første gang jeg har hatt bruk for dere, så alt virker kjekt så lang. Takk!
Jeg hadde nylig en forsikringssak som Fremtind valgte å avslå. Jeg ba om en begrunnelse på dette, og da lurte kundebehandler på hvorfor dette var nødvendig, da han allerede hadde avslått saken... Etter at jeg gav tilbakemelding om at dette var for dårlig, kom det omsider et særdeles generisk og lite spesifikt saksmateriale. Dette var forøvrig konkludert på uten at jeg hadde beskrevet et detaljert hendelsesforløp, og var for øvrig det siste jeg høret fra Fremtind.. Jeg skrev et tilsvar hvor jeg saklig viste til at jeg muligens stilte noe svakt, men at dette var en sak hvor det var tvil knyttet til faktisk årsaksforhold. I lignende saker behandlet i forsikringsklagenemda så hadde eksempelvis Tryg valgt å dekke halvparten av verkstedsutgifter for kunde basert på god historikk. Jeg spurte hvordan Fremtind stilte seg til dette, og om dette kunne være aktuelt for dem, da jeg i mitt tilfelle i løpet av 14 år aldri har hatt en eneste sak knyttet til bilforsikringen min. I denne saken snakket vi om en estimert verkstedskostnad på 35.000,- Dette har jeg nå sendt tre purringer på, uten å få et eneste svar. Eneste gangen de våknet til liv var da jeg etterspurte dette på deres offentlige Facebook profil. Da lovte Fremtind å komme tilbake så snart de hadde anledning... Helt seriøst, er dette uten tvil den dårligste kundebehandlingen jeg noen gang har vært borte i. En ting er at vi her er to parter med helt ulikt syn og interesser i saken. Men at Fremtind, ikke gidder å gi et svar en gang synes jeg er eksepsjonelt dårlig. I dag har jeg heldigvis byttet forsikringsselskap, og jeg oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Så hva er lærdommen oppe i det hele? Forsikring er en pris, før og etter skade. Er uhellet først ute er det viktig at forsikringsselskapet er serviceinnstilt og imøtekommende. Her har Fremtind i mitt tilfellet feilet totalt. Fra et eierperspektiv forstår jeg dem, det er det jo et genialt konsept, ivrig på premieinnbetalinger for så å bare gi fullstendig f#%n når det blir snakk om oppgjør. Fokus på "kapital-lette" produkter heter dette så fint hos eier DNB. Fra et kundeperspektiv må jeg bare si at jeg er utrolig skuffet.