Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Generelt godt fornøyd, men stiller spørsmål ved betingelsene til forsikringen av lystbåt, der den ikke dekker skade havari på maskineri som er mer enn 10 år, selv om det kan vises til plettfritt vedlikehold.
De viser svært lite skjønn i forhold til saken vi meldte inn. At de ikke kan gå utenom reglene i denne sakene skjønner jeg ikke, de velger heller å miste oss som kunder.
God og hurtig respons. God og hurtig saksbehandling.
Når du først er utsatt for et uhell er det lett å oversiktlig å få hjelp via skademeldingsskjemaet som er på din forsikringsside.
God service på telefonkontakt. Tillitsfull kontakt og effektiv i behandling. Flott at saksbehandler behandlet saken pr tlf da jeg ringte for å etterlyse dokumentasjonen som ble sendt. I mitt tilfelle gikk postgangen litt tregt.
Har hittil hatt bare gode opplevelser med Fremtind. Kan trygt anbefale Fremtind.
Grøss styr unna. For et ekstremt dyrt, og ikke minst tregt forsikringsselskap, nesten 4 mnd på å behandle en avbestilling (corona relatert) måtte ringe og purre. da "skjønte de ikke hva som hadde skjedd" akkurat som om jeg ble sjokkert da. Kjempe dyre forsikringer, er 28 år kjørt skadefritt i 10 år. Og når jeg forhørte meg med if så sparte jeg nærmere 8000kr i året på bil, person, motorsykkel og reise. dårlig!!! - tlf køene dems er helt ubrukelig lange. Og når du endelig kommer igjennom så legger de på. (skjedde to ganger) dobbel fakturerer for gml forsikringer jeg har kansellert og generelt sett et j*vli surrete kompani.