Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God oppfølging, og raskt oppgjør. Hyggelige personale.
Hadde en mindre skade, og leverte en skademelding på en oversiktlig nettside. Kjapp og grei behanding til tross for "koronatider". Skadeoppgjøret var raskt på konto og saken avsluttet.
Dere Svarer ikke på henvendelser. Verken telefon (lange køer - «du er nr. 31 - 38 - 62 i køen») - eller Mail eller via skadeportalen i nettbanken. Rådgiveren i lokalbanken kan heller ikke hjelpe. Toppen av alt er at dere avslutter skadesaker UTEN å informere meg om resultat. (2 små reiseskader. 1 forsinkelse og en coronarelatert).
Ryggeskade på bilen. Egen feil. Kontaktet selskapet på mail. Skadenummer kom raskt. Bil til verksted alt ordnet svært raskt med godt resultat. Bil og Mekaniske, Hauge i Dalane stilte med leiebil omgående.
Ok bra her er god service og raskt opgjør og jeg er fornøyd.
Anbefaler Fremtind på det sterkeste, så dette selskapet anbefaler jeg til venner og kjente...
Kjapp og grei behandling av saken min. Jeg mistet solbrillene mine på fisketur. Meldte inn tapte solbriller via nettsiden til Fremtind. Ca halvannen uke etter var erstatning utbetalt.