Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Godt fornøyd. Skjønner at dere ikke kan bare kan dele ut penger, men må ha en del info.
Tusen takk for en flott tilbakemelding, Vigdis. Så godt å høre at du er fornøyd. Og ja du har helt rett vi trenger litt informasjon for å gjøre en trygg vurdering, men ambisjonen vår er alltid at opplevelsen skal være smidig og lett å håndtere. Takk for at du delte opplevelsen din med oss. Det setter vi pris på. Hilsen Mathias
Ikke bare positivt, tilgjengelighet under enhver kritikk. Når vi først fikk kontakt er vi fornøyd.
Tusen takk for at du deler opplevelsen din, Dag. Jeg forstår godt at dårlig tilgjengelighet gjør inntrykk. Det skal være enkelt å få tak i oss når du trenger det, og her har vi tydeligvis ikke levert slik vi skal. Samtidig er det fint å høre at du ble fornøyd da du først kom gjennom og fikk hjelp. Slik skal det føles hele veien, ikke bare når du endelig får kontakt. Innspillet ditt tar vi med oss videre. Det gir oss viktige signaler om hvor vi må bli bedre. Hilsen Mathias
De er ganske flinke til å gi tilbake melding kjapt 😊
Tusen takk for en skikkelig hyggelig tilbakemelding, Hansi. Så godt å høre at du opplever at vi gir raske og tydelige svar. Det er akkurat slik vi vil at det skal kjennes når du er i kontakt med oss. Takk for at du tok deg tid til å skrive. Det setter vi stor pris på. Hilsen Mathias
Gjekk supert i starten men seinare då skaden var utført gjekk det lang tid med avsluttninga.
Tusen takk for at du deler opplevelsen din, Lillian. Så godt å høre at starten gikk supert. Samtidig skjønner jeg at det ble frustrerende når avslutningen tok lang tid. Slik skal det ikke føles, og her har vi mer å gå på. Innspillet ditt hjelper oss å se hvor vi må bli bedre i hele løpet av en sak. Hilsen Mathias
Trussel om premieøkning er utilbørlig. Dere tjener meget godt, og dere er i forsikringsbransjen. Og dere er gjenforsikret
Takk for at du sier ifra, Arne. Jeg forstår godt at du reagerer når du opplever en prisendring som en trussel. Slik skal det ikke kjennes. Prisene våre bygger på risiko og skadehistorikk, men det er vårt ansvar å forklare dette på en ryddig og respektfull måte. Når du opplever noe annet betyr det at vi må skjerpe oss i måten vi møter deg på. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Det gir oss viktig innsikt i hva vi må jobbe videre med. Hilsen Mathias
Veldig bra personforsikring og reiseforsikring det bra
Tusen takk for en skikkelig hyggelig tilbakemelding, Ali. Så fint å høre at du er fornøyd med både personforsikringen og reiseforsikringen. Det betyr mye for oss at du opplever trygghet i ordningene dine. Takk for at du tok deg tid til å skrive. Hilsen Mathias
Bra pris og ok dekning. Ingen tilbakemelding i pågående sak underveis til meg som kunde og opplevd lang behandlingstid via nett status.
Takk for at du sier ifra, Bjørn. God dekning og pris skal følges opp av god oppfølging, og her har vi ikke levert slik du skal kunne forvente. Manglende tilbakemeldinger og lang ventetid skaper usikkerhet, og nettopp det vi ønsker å unngå. Jeg vil gjerne at vi får sett nærmere på saken din. Hvis skaden fortsatt er under behandling, kan du sende oss en melding direkte i skadesaken din slik at riktig team får sett på den. Du finner siden her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å si ifra. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias