Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De er ganske flinke til å gi tilbake melding kjapt 😊
Tusen takk for en skikkelig hyggelig tilbakemelding, Hansi. Så godt å høre at du opplever at vi gir raske og tydelige svar. Det er akkurat slik vi vil at det skal kjennes når du er i kontakt med oss. Takk for at du tok deg tid til å skrive. Det setter vi stor pris på. Hilsen Mathias
Gjekk supert i starten men seinare då skaden var utført gjekk det lang tid med avsluttninga.
Tusen takk for at du deler opplevelsen din, Lillian. Så godt å høre at starten gikk supert. Samtidig skjønner jeg at det ble frustrerende når avslutningen tok lang tid. Slik skal det ikke føles, og her har vi mer å gå på. Innspillet ditt hjelper oss å se hvor vi må bli bedre i hele løpet av en sak. Hilsen Mathias
Trussel om premieøkning er utilbørlig. Dere tjener meget godt, og dere er i forsikringsbransjen. Og dere er gjenforsikret
Takk for at du sier ifra, Arne. Jeg forstår godt at du reagerer når du opplever en prisendring som en trussel. Slik skal det ikke kjennes. Prisene våre bygger på risiko og skadehistorikk, men det er vårt ansvar å forklare dette på en ryddig og respektfull måte. Når du opplever noe annet betyr det at vi må skjerpe oss i måten vi møter deg på. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Det gir oss viktig innsikt i hva vi må jobbe videre med. Hilsen Mathias
Veldig bra personforsikring og reiseforsikring det bra
Tusen takk for en skikkelig hyggelig tilbakemelding, Ali. Så fint å høre at du er fornøyd med både personforsikringen og reiseforsikringen. Det betyr mye for oss at du opplever trygghet i ordningene dine. Takk for at du tok deg tid til å skrive. Hilsen Mathias
Bra pris og ok dekning. Ingen tilbakemelding i pågående sak underveis til meg som kunde og opplevd lang behandlingstid via nett status.
Takk for at du sier ifra, Bjørn. God dekning og pris skal følges opp av god oppfølging, og her har vi ikke levert slik du skal kunne forvente. Manglende tilbakemeldinger og lang ventetid skaper usikkerhet, og nettopp det vi ønsker å unngå. Jeg vil gjerne at vi får sett nærmere på saken din. Hvis skaden fortsatt er under behandling, kan du sende oss en melding direkte i skadesaken din slik at riktig team får sett på den. Du finner siden her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å si ifra. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias
Det tar vinter og vår uten svar og avklaring. Vi som reiser bort 2-3 måneder om vinteren blir da rettsløse.
Takk for at du sier ifra, Hans. Jeg skjønner godt at du blir frustrert når du føler at ting tar altfor lang tid, spesielt når du er bortreist og er avhengig av klare svar fra oss. Slik skal det ikke oppleves. Send oss gjerne en melding direkte i skadesaken din, så får riktig team sett på saken. Du finner siden her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias
Kort behandlingstid og god service. Kort tid for å få utbetalt de kostnadene man hadde hatt.
Takk for den fine tilbakemeldingen, Astrid. Så godt å høre at du opplevde både rask behandling og god service. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Takk for at du delte erfaringen din med oss. Hilsen Mathias