Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
4
av 24 innen
forsikringsselskap
73%
anbefaler
Gjensidige Forsikring

"Skade på hus"

Omtale om Gjensidige Forsikring skrevet av Stian for 30.11.2017 17.36

Gjensidige Forsikring har totalt 1438 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skade på hus"
3 syns denne omtalen er nyttig

Oppdaget plutselig sprekker i grunnmuren, varslet gjensidige straks, takstmann kom. Og dagen etter fikk jeg avslag på bakgrunn av at jeg burde borre I grunnmuren ved jevne mellomrom for å sjekke kvaliteten på betongen og at dette tydeligvis var normalt vedlikehold iflg gjensidige sin saksbehandler.
Må være den sprøeste unnskyldning jeg noensinne har hørt, og takstmann bekreftet også at dette var en utrolig dårlig unnskyldning men samtidig vanlig fra Gjensidige forsikring...
Har måttet bekoste ny drenering, oppgraving rundt kjeller og fiks av mur selv.

Bytt.no
"Skade på hus" skrev Stian om Gjensidige Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Forsikring?
Gjør som Stian og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Virker som det er bra"

Man får utbetalt utbytte hvert år. Det er en liten belønning men er kanskje ikke så viktig i den store sammenhengen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Elendig oppfølging og erstatning etter skade"
7 syns denne omtalen er nyttig

Innbrudd i bolig ble starten på et mareritt.

Gjensidige sendte takstmann som gikk gjennom skader og bortatte ting.
Vi måtte sende inn liste over bortatte ting med kjøpesum og kjøpested.

Fikk beskjed om at dette var mottatt og saken skulle gå kjapt.

Etterhvert sendte Gjensidige en ny takstmann og ba oss fremmlegge kvitteringer på tingene som var bortatt. Da dette er private ting har vi ikke spart på kvitteringene opp i gjennom.

Saken drøyde ut og nå er det kommet tilbakemelding om at vi ikke har krav på erstatning etter deres vilkår. Saken er videresendt advokat og blir tatt videre til Finansklagenemda.

Styr unna Gjensidige, er vanskelig når det kommer til oppgjør av større summer og gjør alt de kan for å slippe unna å betale erstatning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ok, litt dyr"

Utbetaling ved personskade er totalt håpløst uten kjempegod advokat.

Ritvars G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Very poor communication, slow feedback, have sold insurance, which doesn't fit for me"
3 syns denne omtalen er nyttig

Very poor communication, slow feedback, have sold insurance, which doesn't fit for me. Employers are not fully prepared for helping client, diversification of data base... In order to reach right person, must have a conversation with 4 persons, untill they've found the right person, who can handle the case... Very, very low level. Can't even find one positiv thing. Gold diggers.

Gjensidige Forsikring har totalt 1438 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR