Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning det høres mye bedre ut enn det er jeg mener ulykke er ulykke samme om det skjer utenfra
Hei, Jørn! Jeg skjønner godt at du sitter igjen med en følelse av at dekningen ikke var slik du forventet. Hvis du mener vurderingen i din sak ikke stemmer, anbefaler jeg at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker. Da kan vi gå gjennom saken på nytt sammen med deg og gi en klar begrunnelse for det som er gjort: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Jeg hadde kjøpt reise forsikring for student i utland, for å få medisin og uhellsforsikring med «innbo», personen jeg snakket med sa alt var inkludert. Så skjedde det et uhell med Mac og IPad som var uhell, uforskyldet, og de mener jeg ikke vil få noe tilbake på dette. Så jeg har betalt to år med forsikring for å ikke få en dritt tilbake. Anbefaler ingen å kjøpe Gjensidige forsikring, for de holder ikke det de lover.
Hei, Eirik! Jeg skjønner veldig godt at du er frustrert. Når du kjøper en forsikring etter å ha fått beskjed om at den dekker det du trenger, skal det være trygt å stole på informasjonen du får. Slik du beskriver opplevelsen din, er det langt unna det vi ønsker å levere. Jeg anbefaler at du får skaden og dekningen vurdert på nytt av teamet som håndterer saken din. Skriv direkte i skadesaken din under Mine skadesaker, så kan vi gå gjennom både hendelsen og forventningene du fikk da du kjøpte forsikringen: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Selv om at jeg meldte tyveri sent på kvelden så fikk jeg lynraskt svar og pengene kom umiddelbart på kontoen! Meget fornøyd med Gjensidige!
Hei, Rumen! Så bra å høre at du fikk rask respons selv om tyveriet ble meldt sent på kvelden. At både svar og utbetaling kom umiddelbart er akkurat slik vi ønsker at opplevelsen skal være når du står i en stressende situasjon. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Hurtig saksbehandling. Alt gikk raskt. Enkelt å greit..
Hei, Odd! Så bra å høre at saksbehandlingen gikk raskt og at alt opplevdes enkelt og greit. Det er akkurat slik vi ønsker at prosessen skal kjennes når du trenger hjelp. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Har svært god erfaring med Gjensidige. Vanligvis rask og nøktern behandling/oppgjør. Anbefales til andre.
Hei, Ole! Så fint å høre at du har gode erfaringer med oss. Rask og nøktern behandling er akkurat det vi sikter etter, og det betyr mye at du opplever at vi tar godt vare på kundene våre. At du også anbefaler oss videre setter vi stor pris på. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Burde lese hva som står i skademeldingen før de konkluderer med hva som er skjedd.
Hei, Liv! Skjønner godt at du reagerer når du opplever at saken ikke er vurdert ut fra det du faktisk skrev i skademeldingen. Du skal kunne stole på at vi leser alt som står der før vi konkluderer. Når du sitter igjen med en annen følelse, må vi få sett på dette på nytt. Det tryggeste er at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker. Da får du kontakt med teamet som kan gå gjennom saken og forklare vurderingen tydelig: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
ble utført etter avtale og til avtalt tid, bare sitte å ta en kaffekopp og så plutselig ferdig
Hei, Terje! Så bra å høre at alt gikk som avtalt og at jobben ble gjort på tiden. Ekstra hyggelig at opplevelsen ble så enkel at du rakk en kaffekopp før bilen var ferdig. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus