Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har svært god erfaring med Gjensidige. Vanligvis rask og nøktern behandling/oppgjør. Anbefales til andre.
Hei, Ole! Så fint å høre at du har gode erfaringer med oss. Rask og nøktern behandling er akkurat det vi sikter etter, og det betyr mye at du opplever at vi tar godt vare på kundene våre. At du også anbefaler oss videre setter vi stor pris på. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Burde lese hva som står i skademeldingen før de konkluderer med hva som er skjedd.
Hei, Liv! Skjønner godt at du reagerer når du opplever at saken ikke er vurdert ut fra det du faktisk skrev i skademeldingen. Du skal kunne stole på at vi leser alt som står der før vi konkluderer. Når du sitter igjen med en annen følelse, må vi få sett på dette på nytt. Det tryggeste er at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker. Da får du kontakt med teamet som kan gå gjennom saken og forklare vurderingen tydelig: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
ble utført etter avtale og til avtalt tid, bare sitte å ta en kaffekopp og så plutselig ferdig
Hei, Terje! Så bra å høre at alt gikk som avtalt og at jobben ble gjort på tiden. Ekstra hyggelig at opplevelsen ble så enkel at du rakk en kaffekopp før bilen var ferdig. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Svært rask saksbehandling. Gode priser, og penger tilbake hvert år
Hei, Knut! Så bra å høre at du opplever rask saksbehandling og at prisene fungerer godt for deg. Og at du får penger tilbake hvert år er et tydelig tegn på at kundeutbyttet gjør nytte hos deg. Dette er akkurat slik vi ønsker at vår forsikring skal oppleves. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Trygge og gode behandlere. Rask og god oppfølging.
Hei, Jorunn! Så godt å høre at du opplever både trygghet og god oppfølging hos oss. Det er akkurat slik det skal kjennes når du trenger hjelp, og veldig hyggelig at behandlerne våre gjorde et godt inntrykk. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Rask behandling av skadesaken og utførelse av reparasjon av bil
Hei, Marianne! Så bra å høre at skadesaken din ble behandlet raskt og at reparasjonen ble utført på en god måte. Det er akkurat slik vi ønsker at opplevelsen skal være når bilen først må på verksted. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Ikke benytt dere av firmaet. De forsøker å doble egenandeler ved å behandle én og samme skade som to forskjellige skader. Uetisk og svindelaktig. Det at man er svindelaktig ligger i det at man fremholder at forsikringstager lyver når man melder én skade - man sier at én skade må behandles som to skader. Bak dette ligger et profittbehov og en amoralsk holdning til det å hjelpe kunden.
Hei, Jostein! Jeg skjønner veldig godt at du reagerer når du opplever at én skade blir vurdert som to. Det er en krevende situasjon, og det skal aldri kjennes som om vi mistenker deg for å lyve. Slik skal det ikke være. Det tryggeste er at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker. Da får du kontakt med teamet som kan gå gjennom vurderingen og samtidig gi deg en forklaring som er klar og forståelig: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus