Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
8
av 29 innen
forsikringsselskap
69%
anbefaler
Gjensidige Forsikring

"35% økning i årlig premie med bonustap fra 75% til 70%???"

Omtale om Gjensidige Forsikring skrevet av Frode for 20.03.2020 12.54

Gjensidige Forsikring har totalt 1823 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"35% økning i årlig premie med bonustap fra 75% til 70%???"

To biler forsikret med NAF rabatt hos Gjensidige. Mor er litt uheldig og må bytte forskjerm. Bonustap fra 75 til 70%. Sånn er livet. MEN når faktura for ny periode kommer har altså totalprisen steget med 35%! Det er for mye, Gjensidige unnskylder med liten justering. Klarer ikke helt å se logikken her og velger naturlig nok å flytte mine forsikringer.

Bytt.no
"35% økning i årlig premie med bonustap fra 75% til 70%???" skrev Frode om Gjensidige Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Forsikring?
Gjør som Frode og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Jeg syns det begynner og bli dyrt"

Jeg får se ko jeg får til tilbud og dekning. Dette er for og sjekke pris på andre forsikringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"For høy prisstigning fra år til år, når jeg ikke innhenter tilbud."

Har vært fornøyd med Gjensidige. Har gitt meg konkurransedyktige tilbud når jeg har spurt om det. Rabatt gjennom NJFF. For høy prisstigning fra et år til neste. Ca. 8 % prisstigning. Noe som er for høyt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Uklare rammer som Gjensidige sjølv kan tolka i sin favør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ved sykdom på reise erfarte me denne situasjonen: Helgetur med far og to barn til Oslo, laurdag morgon til sundag kveld. Minst barnet blir sjuk på flyet bort, og dei blir verande på hotellet. Lege vurderer saka til at dei er klarert til flyvning heim tidlegare og sjuke nok til å få det dekka - det blei sagt av lege til oss. Gjensidige ville likevel ikkje dekka dette av grunn dei ikkje vil forklara til tross for spørsmål, og dei tre blir verande fastlåste til hotellrommet inntil returfly sundags kveld. Gjensidige sin reiseforsikring skal dekka tap av feriedagar ved slike høve, men velger i dette tilfellet å dekka her berre tap av 1 reisande, ikkje alle tre. Alle tre fekk avbrutt reisa, men Gjensidige dekka berre for ei avbrutt reise. Dette burde Gjensidige klargjort i forsikringsteksten på ein mykje betre måte. Me føler oss lurte og rammene er misvisande.

Annelise L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Aldri noe tull 😉"

Har hatt gjensidige i mange år. Liker at du får «bonus» utbetalt en gang i året, basert på hva du betaler i året og hvor mange forsikringer man har.

Gjensidige Forsikring har totalt 1823 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR