Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Gjensidige Forsikring
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
7
av 31 innen
forsikringsselskap
68%
anbefaler
Gjensidige Forsikring

"Bra. Null problem med utbetalinger etter uhell"

Omtale om Gjensidige Forsikring skrevet av Bjørnerik for 31.12.2020 22:12

Gjensidige Forsikring har totalt 1956 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Bjørnerik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra. Null problem med utbetalinger etter uhell"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gebreler bra. Men kundeservice gikk rett i søpla npr de valgte å sende et copy paste svar på et helt naturlig spørsmål: hvorfor økte de forsikringspremien med nesten 10 ganger konsumprisindeksen. Fikk ikke svar. Bare st: vi har økt prisene.

Bytt.no
"Bra. Null problem med utbetalinger etter uhell" skrev Bjørnerik om Gjensidige Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Forsikring?
Gjør som Bjørnerik og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Stort sett fornøyd, men det lønner seg å "spille med åpne kort""

Har vært kunde hos Gjensidige siden jeg kjøpte min første bil i 1973, i etterkant som totalkunde med hus, innbo, fritidseiendom og reiseforsikring samt fripoliser og IPS. Har stort sett vært fornøyd med selskapet, men for en tid tilbake oppdaget jeg at bilforsikringen på en eldre bil med kasko var vesentlige dyrere enn hos flere andre selskaper, også vesentlig dyrere enn prisen ved å bruke deres egen priskalkulator på deres nettside. Tok først kontakt med kundeservice som serverte en masse svada som at jeg bl.a. hadde søkt på bil uten kaskodekning , noe som ikke var mulig da dekningsgrader fremkommer som et resultat av søket, deretter at prisen inkluderte trafikkavgift (årsavgift) Tok deretter kontakt med deres interne kundeombud som også påstod at jeg ble fakturert korrekt pris og de var heller ikke villig å teste sin egen kalkulator men sørget for at jeg ble kontaktet av en konsulent med "spesialkompetanse" Han bekreftet i hvert fall at forsikringspremier blir automatisk indeksregulert årlig men ikke kontrollert om premier er korrekt. Han tok en gjennomgang av alle forsikringene mine og samtlige fikk en lavere pris som gjorde meg fornøyd og de beholdt meg som kunde, Totalsummen også for 2020 var vesentlig lavere enn tidligere så når jeg regner inn kundeutbytte så har jeg ikke funnet noe selskap som kan konkuttere med Gjensidige på pris. Hadde nylig en mindre bilskade på en 2020 modell og saksgangen ble grundig dokumentert på Min side og oppgjøret ble utbetalt straks saken var avsluttet.

Yngvar S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra selskaap men prøve noe annet"

Innmmeldt skader gikk greit, men litt dårlig på lakk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Dyr bilforsikring"

Raskt oppgjør, fint med årlig bonus utifra forsikringssummer

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fikk dyr forsikring gjennom bilselger, ikke mulighet til å endre."

Bilselger sa at jeg kunne endre forsikring etter gratismåneden var omme, men Gjensidige gav klar beskjed om at jeg var nødt til å bruke det som jeg hadde fått allerede.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Gjensidige Forsikring har totalt 1956 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR