Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God erfaring. Kort behandlingstid. Grei nettside. Høg egenandel.
Tusen takk for en god tilbakemelding, Svein. Det er veldig fint å høre at du har gode erfaringer med oss, at behandlingstiden har vært kort og at nettsiden fungerer godt for deg. Når du nevner egenandelen, er det nyttig for oss å få med oss. Slik innsikt hjelper oss å forstå hva som betyr mest for kundene våre. Takk for at du deler opplevelsen din. Det setter jeg pris på. Hilsen Mathias
Gjensidige gjør alt de kan for å slippe å betale. Påstår bla. at jeg har mistet en sykkel og et mopedstativ. De Påstår at siden jeg ikke hadde et tidspunkt for tyveriet, foretatt av en lommetyv, kunne jeg ikke sansynliggjøre at vesken min var stjålet.
Takk for at du sier ifra, Geir. Jeg forstår godt at dette oppleves som både urimelig og belastende. Det du beskriver, gir et klart inntrykk av at du ikke har følt deg trodd eller godt nok fulgt opp. Slik skal det ikke være hos oss. Når vi vurderer tyverisaker, må vi forholde oss til vilkår og dokumentasjon for å kunne fastslå hva som har skjedd. Samtidig skal du alltid oppleve at vi lytter og vurderer saken på en ryddig og respektfull måte. Opplevelsen din tyder på at vi ikke har fått dette til. Vi ønsker gjerne å se nærmere på saken. Du kan sende oss en melding direkte i skadesaken din her, så går vi gjennom alt på nytt: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Hvis du mener at vurderingen eller kundebehandlingen har vært feil, kan du også klage. Da blir saken sett på av en egen enhet som vurderer alt uavhengig: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du deler dette med oss. Det hjelper oss å rette opp og bli bedre. Hilsen Mathias
Personforsikringen min arbeidsgiver har gjennom Gjensidige har jeg brukt opptil flere ganger. Har bare positive opplevelser. Fått ordnet det jeg skulle hver gang. God service og hurtig respons. Utlegg jeg har hatt har alltid kommet fort på min konto. Veldig bra.
Tusen takk for en strålende tilbakemelding, Terje. Det er veldig hyggelig å høre at personforsikringen gjennom arbeidsgiveren din har fungert så godt for deg, og at du har fått hjelpen du trenger hver gang. God service, rask respons og raske utbetalinger er akkurat slik vi ønsker at dette skal oppleves. Takk for at du deler erfaringen din. Det betyr mye. Hilsen Mathias
Kjapt og ryddig lett å melde skade og rask behandlingstid og oppgjør
Tusen takk for en flott tilbakemelding, Mona. Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde skademeldingen som enkel, og at både behandlingstiden og oppgjøret gikk raskt og ryddig. Slik ønsker vi at det skal være fra første steg til saken er løst. Takk for at du deler opplevelsen din. Det setter jeg stor pris på. Hilsen Mathias
Utmerket så langt. Har gode erfaringer med Gjensidige fra tidligere kundeforhold, og det har fortsatt i samme spor.
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, Svein. Det er flott å høre at du har gode erfaringer fra tidligere og at opplevelsen din fortsetter i samme gode spor. Slik ønsker vi at det skal kjennes å være kunde hos oss. Takk for at du deler dette. Det setter jeg virkelig pris på. Hilsen Mathias
Jeg er fornøyd med forsikringen alt blir ordnet veldig fort. Det som jeg ikke var klar over var at egenandelen måtte betales ved henting av bil før Jæger ringte meg og sa at bilen var klar og den måtte betales.
Tusen takk for en fin tilbakemelding, Vigdis. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd, og at alt ellers ble ordnet raskt. Når det gjelder egenandelen, forstår jeg godt at det kan komme overraskende hvis man ikke har fått med seg at den betales ved henting av bilen. Vi skal gjøre vårt for at informasjonen er tydelig hele veien. Takk for at du deler erfaringen din. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias
Bra oppfølging med min skadesak, jeg er veldig til freds med behandlingstiden.
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, Uwe. Det er flott å høre at du har opplevd god oppfølging i skadesaken din, og at behandlingstiden har vært slik du håpet på. Nettopp dette jobber vi for hver eneste dag. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Det betyr mye. Hilsen Mathias