Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Personforsikringen min arbeidsgiver har gjennom Gjensidige har jeg brukt opptil flere ganger. Har bare positive opplevelser. Fått ordnet det jeg skulle hver gang. God service og hurtig respons. Utlegg jeg har hatt har alltid kommet fort på min konto. Veldig bra.
Tusen takk for en strålende tilbakemelding, Terje. Det er veldig hyggelig å høre at personforsikringen gjennom arbeidsgiveren din har fungert så godt for deg, og at du har fått hjelpen du trenger hver gang. God service, rask respons og raske utbetalinger er akkurat slik vi ønsker at dette skal oppleves. Takk for at du deler erfaringen din. Det betyr mye. Hilsen Mathias
Kjapt og ryddig lett å melde skade og rask behandlingstid og oppgjør
Tusen takk for en flott tilbakemelding, Mona. Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde skademeldingen som enkel, og at både behandlingstiden og oppgjøret gikk raskt og ryddig. Slik ønsker vi at det skal være fra første steg til saken er løst. Takk for at du deler opplevelsen din. Det setter jeg stor pris på. Hilsen Mathias
Utmerket så langt. Har gode erfaringer med Gjensidige fra tidligere kundeforhold, og det har fortsatt i samme spor.
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, Svein. Det er flott å høre at du har gode erfaringer fra tidligere og at opplevelsen din fortsetter i samme gode spor. Slik ønsker vi at det skal kjennes å være kunde hos oss. Takk for at du deler dette. Det setter jeg virkelig pris på. Hilsen Mathias
Jeg er fornøyd med forsikringen alt blir ordnet veldig fort. Det som jeg ikke var klar over var at egenandelen måtte betales ved henting av bil før Jæger ringte meg og sa at bilen var klar og den måtte betales.
Tusen takk for en fin tilbakemelding, Vigdis. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd, og at alt ellers ble ordnet raskt. Når det gjelder egenandelen, forstår jeg godt at det kan komme overraskende hvis man ikke har fått med seg at den betales ved henting av bilen. Vi skal gjøre vårt for at informasjonen er tydelig hele veien. Takk for at du deler erfaringen din. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias
Bra oppfølging med min skadesak, jeg er veldig til freds med behandlingstiden.
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, Uwe. Det er flott å høre at du har opplevd god oppfølging i skadesaken din, og at behandlingstiden har vært slik du håpet på. Nettopp dette jobber vi for hver eneste dag. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Det betyr mye. Hilsen Mathias
Grei dekning og forståelse fra Gjensidige. Egenandel ble redusert da reparasjon av utstyr kom billig ut.
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, Tor. Det er fint å høre at du opplever både god dekning og god forståelse hos oss, og at egenandelen ble justert ned når reparasjonen viste seg å være rimeligere enn forventet. Slik skal det fungere når vi gjør opp en skade. Takk for at du deler erfaringen din. Det setter jeg pris på. Hilsen Mathias
Lang behandlingstid og setter seg ikke ordentlig inn i saken. Måtte purre flere ganger.
Takk for at du sier ifra, Espen. Det du beskriver med lang behandlingstid og manglende oppfølging er ikke slik det skal være. Når du melder en skade skal vi sette oss ordentlig inn i saken og følge opp uten at du må purre flere ganger. Her har vi ikke levert godt nok. Takk for at du tar deg tid til å gi beskjed. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias