Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra oppfølging med min skadesak, jeg er veldig til freds med behandlingstiden.
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, Uwe. Det er flott å høre at du har opplevd god oppfølging i skadesaken din, og at behandlingstiden har vært slik du håpet på. Nettopp dette jobber vi for hver eneste dag. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Det betyr mye. Hilsen Mathias
Grei dekning og forståelse fra Gjensidige. Egenandel ble redusert da reparasjon av utstyr kom billig ut.
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, Tor. Det er fint å høre at du opplever både god dekning og god forståelse hos oss, og at egenandelen ble justert ned når reparasjonen viste seg å være rimeligere enn forventet. Slik skal det fungere når vi gjør opp en skade. Takk for at du deler erfaringen din. Det setter jeg pris på. Hilsen Mathias
Lang behandlingstid og setter seg ikke ordentlig inn i saken. Måtte purre flere ganger.
Takk for at du sier ifra, Espen. Det du beskriver med lang behandlingstid og manglende oppfølging er ikke slik det skal være. Når du melder en skade skal vi sette oss ordentlig inn i saken og følge opp uten at du må purre flere ganger. Her har vi ikke levert godt nok. Takk for at du tar deg tid til å gi beskjed. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias
Rask, effektiv saksbehandling og en grei erstatning!
Tusen takk for en flott tilbakemelding, Tor. Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde både rask og effektiv saksbehandling, og at du fikk et oppgjør som kjentes greit og riktig. Slik skal det være når du sender inn en skade til oss. Takk for at du deler erfaringen din. Det setter jeg pris på. Hilsen Mathias
Enkelt å melde inn skade via nettsiden, og kort ventetid for utbedring av skade.
Tusen takk for en fin tilbakemelding, Arne. Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde det som enkelt å melde inn skaden på nettsiden, og at ventetiden for utbedring ble kort. Slik ønsker vi at prosessen skal fungere fra start til slutt. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Det setter jeg stor pris på. Hilsen Mathias
Kunde gjennom mange år. Naturlig valg for landbruksforsikring og totalforsikring.
Tusen takk for en fin tilbakemelding, Anne. Det betyr mye å høre at du har vært kunde hos oss i mange år, og at du opplever oss som et naturlig valg både for landbruksforsikring og totalforsikring. Slik ønsker vi at det skal kjennes når du har oss med på laget. Takk for at du deler erfaringen din. Det setter jeg virkelig pris på. Hilsen Mathias
Har aldri hatt komplikasjoner med gjensidige. De behandler selvstendig uten mye frem og tilbake. Alle deres operatører jeg har vert i dialog med har utført eksepsjonell service.
Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding, Ingrid. Det er utrolig fint å høre at du aldri har opplevd komplikasjoner hos oss, og at sakene dine har blitt behandlet uten unødvendig frem og tilbake. At du også trekker frem servicen fra folkene våre, betyr mye. Det er akkurat slik vi ønsker å møte kundene våre hver eneste dag. Takk for at du deler opplevelsen din. Det gjør oss stolte og motiverte. Hilsen Mathias