Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling gode gode tilbakemeldinger. Meget tilfreds.
Hei, Jan! Så hyggelig å høre at du er meget fornøyd, og at du opplevde både rask behandling og gode tilbakemeldinger. Det er godt å vite at dette fungerte slik det skulle for deg. Veldig fint at du deler opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus
Vi opplever en lite respektfull handtering av vår forsikringssak. I det minste bør en seriøs aktør ta seg tid til å besvare konkrete spørsmål, samt se sitt ansvar for god informasjon.
Hei, Randi! Det er trist å lese at dere opplever håndteringen som lite respektfull, og at dere ikke har fått svarene og informasjonen dere forventer. En slik opplevelse er forståelig krevende, og dette er viktig for oss å få innsikt i slik at vi kan bli bedre. Takk for at du gir oss denne tilbakemeldingen. Hilsen Marcus
Ingen forsikringsselskap oppleves billige, men Gjensidige er selskapet som har kommet best ut for meg ved alle sammenlikninger. Gode rabatter når man er medlem i Delta. God behandling av skadesaker og oppgjør som føles rettferdige og hva man rimelig vis kan forvente av et seriøst forsikringsselskap.
Hei, Terje! Så hyggelig å lese at Gjensidige har kommet best ut for deg i sammenlikninger, og at du opplever både rabatter, behandling av skadesaker og oppgjør som rettferdige. Det er godt å høre at dette gir en trygg og god helhetsopplevelse over tid. Takk for at du deler erfaringene dine med oss. Hilsen Marcus
Raskt og effektivt behandling av dyreforsikingssak
Hei, Kristoffer! Så godt å høre at du opplevde behandlingen av dyreforsikringssaken som rask og effektiv. Det er viktig for oss at slike saker håndteres smidig når behovet er der. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus
Tidligere saker har jeg opplevd rask behandling og godt oppgjør
Hei, Jan! Så hyggelig å høre at du har hatt gode erfaringer tidligere, med både rask behandling og et oppgjør som opplevdes som godt. Det er veldig fint for oss å få slike tilbakemeldinger over tid. Vi setter stor pris på at du deler dette med oss. Hilsen Marcus
Jobber mer mot deg enn for deg, tolker saken din slik de selv ønsker og tar ikke imot innspill og synspunkt fra kunden
Hei, Sander! Det er leit å lese at du har opplevd samarbeidet som motstridende, og at du ikke har følt deg hørt i saken din. En slik opplevelse er forståelig frustrerende, og dette er viktig for oss å få innsikt i. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Hilsen Marcus
Utmerket service, lett å komme i kontak med- mine saker er løst på en god måte.
Hei, Arne! Så hyggelig å høre at du har hatt gode erfaringer med oss, og at du synes det har vært lett å komme i kontakt og få sakene dine løst på en god måte. Det betyr mye for oss å vite at servicen oppleves som utmerket. Veldig hyggelig at du deler dette med oss. Hilsen Marcus