Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utmerket service, lett å komme i kontak med- mine saker er løst på en god måte.
Hei, Arne! Så hyggelig å høre at du har hatt gode erfaringer med oss, og at du synes det har vært lett å komme i kontakt og få sakene dine løst på en god måte. Det betyr mye for oss å vite at servicen oppleves som utmerket. Veldig hyggelig at du deler dette med oss. Hilsen Marcus
Enkelt å melde Gjensidige, og rask behandling og utbetaling.
Hei, Randi! Så fint å høre at du opplevde det som enkelt å melde saken og at både behandling og utbetaling gikk raskt. Det er godt å vite at prosessen fungerte smidig for deg når du trengte det. Tusen takk for at du delte erfaringen din med oss. Hilsen Marcus
Sakelig korrekt og rask avslutning av min sak, som ble løst med enkel telefonsamtale.
Hei, Ragnhild! Så godt å høre at saken din ble håndtert raskt og ryddig, og at det hele lot seg løse med en enkel telefonsamtale. Det er akkurat slike opplevelser vi ønsker å gi kundene våre når behovet oppstår. Det setter vi stor pris på at du deler med oss. Hilsen Marcus
Utmerket. Gjensidige kan trygt anbefales ut fra mine erfaringer👏
Hei, Terje! Så hyggelig å lese at du har hatt gode erfaringer med oss, og at du opplever ansatte som hyggelige. Det er ekstra gledelig å høre at du vil anbefale Gjensidige videre basert på det du selv har opplevd. Det setter vi stor pris på at du deler. Hilsen Marcus
Forsikringer er kostbart, men viktig. Ikke aktuelt å bytte selskap nå, men skal vurdere totalen av forsikringer neste år. Vil sammenlikne selskaper.
Hei! Takk for en reflektert og ærlig vurdering. Vi har forståelse for at forsikring kan oppleves som kostbart, samtidig som det gir trygghet i hverdagen. Det er fint å høre at du vurderer helheten over tid, og innspillet ditt er nyttig for oss i arbeidet med å levere gode løsninger til kundene våre. Vi setter pris på at du tok deg tid til å dele tankene dine. Hilsen Marcus
Enkel og grei behandling av frontruteskade, kjempefornøyd
Hei, Reidar! Så fint å høre at du opplevde behandlingen av frontruteskaden som enkel og grei. Det er godt å vite at prosessen fungerte smidig, og at du sitter igjen med en så positiv opplevelse. Takk for at du delte dette med oss. Hilsen Marcus
Tekna innbo. Dekker mye, enkel app å melde inn skade på. Jeg meldte skade på min samboers laptop, uhell som skjedde hjemme. Det tok 5 minutter fra jeg startet å melde skade til pengene var på vei.
Hei, Rysn! Så hyggelig å høre at du opplevde både dekningen og skadeinnmeldingen som enkel og smidig. Det er ekstra godt å lese at appen fungerte fint, og at saken ble løst raskt slik at dere slapp unødvendig ventetid i en uheldig situasjon. Veldig fint at du tok deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus