Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig rask behandling! Og klare og tydelige retningslinjer.
Hei, Anne! Så fint å høre at du opplevde behandlingen som både trygg og imøtekommende. Rask respons kombinert med klare og tydelige retningslinjer gir forutsigbarhet, og det er akkurat det vi ønsker at du skal sitte igjen med. Veldig hyggelig at du deler denne erfaringen med oss. Hilsen Marcus
Hei lukker de saken før den er ferdigbehandlet, så styr unna. Bilforsikring...
Hei, Kurt! En sak skal ikke avsluttes før den faktisk er ferdigbehandlet, og i hvert fall ikke oppleves som lukket mens det fortsatt gjenstår avklaringer. Da forstår jeg godt at tilliten får en knekk. Hvis saken din ble avsluttet for tidlig, er det noe vi må rydde opp i. Du kan skrive direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker, og be om at saken åpnes og vurderes på nytt: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du sier tydelig ifra om dette. Hilsen Marcus
Ok behandling som skjer relativt raskt og korrekt.
Hei, Tom! Fint å høre at du opplevde behandlingen som både rask og korrekt. Når ting flyter greit og uten unødvendig styr, er vi på rett spor. Takk for at du delte inntrykket ditt med oss. Hilsen Marcus
Etter utbedret skade sak er rekkevidde på bilen redusert.
Hei Petter Det er leit å høre at du ikke er fornøyd etter utbedringen. Slik skal det ikke oppleves. Når en skade er rettet, er det viktig at bilen fungerer som den skal, også når det gjelder rekkevidde. Dette vil vi gjerne se nærmere på sammen med deg. Da kan vi finne ut hva som har skjedd og hva som kan gjøres videre. Skriv gjerne til oss under Mine skadesaker, så har vi all informasjon samlet der https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Du kan også ringe oss på 915 03 100 hvis det passer bedre. Vennlig hilsen Kristian
Kunne ikke vært mer fornøyd! Når uhellet først er ute, så er det så utrolig enkelt å melde inn skade. Og man får svar med en gang. Oppgjøret er på konto dagen etter.
Hei, Ailin! Dette var utrolig hyggelig å lese. Når det er enkelt å melde skade, svarene kommer raskt og oppgjøret står på konto allerede dagen etter, da skal det føles trygt å være kunde hos oss. Skikkelig fint at du deler denne opplevelsen. Hilsen Marcus
Bra forsikring som dekket alt jeg søkte om da en reise måtte kanselleres basert på reiseråd (advarsel) fra regjeringen.
Hei, Ole! Så bra å høre at reiseforsikringen fungerte slik den skulle da reisen måtte kanselleres på grunn av reiseråd fra myndighetene. Når alt blir dekket som forventet, gir det både trygghet og ro i en kjedelig situasjon. Veldig fint at du deler erfaringen din. Hilsen Marcus
Alt ble behandlet raskt. Jeg føler at jeg selv ikke måtte gjøre noe
Hei, Anne! Så deilig å høre at alt gikk raskt og smidig, og at du slapp å bruke tid og krefter selv. Når vi kan ta jobben for deg og få saken i mål uten styr, da vet vi at vi har gjort det riktig. Takk for at du delte denne opplevelsen med oss. Hilsen Marcus